walking in a winter wonderland

 

Jag ber om ursäkt för jag har varit så "off" på senaste tiden. Har inte haft något vettigt att blogga om, that's why. Har en hel del att plugga den här veckan så det kommer inte bli mycket till bloggning. Tyvärr. Imorgon måste jag lämna in en bokrecension i engelska och på onsdag måste jag lämna in en samhälls-uppsats. Sen på fredag får jag äntligen de efterlängtade jullovet. Förhoppningsvis kommer jag blogga mer då.

 

Nu har jag sett klart säsong 1 av Glee. Det tog mig ett par ynkla dagar. Oh well, jag såg 6 avsnitt förra helgen och 7 den här. Man blev så sjukt beroende. Helt underbar serie! Synd bara att vi måste vänta enda till April 2010 för säsong 2.  Liksom, WHAT?! Bleh. Får försöka sysselsätta mig med annat så länge helt enkelt. Skins börjar ju igen i Januari i alla fall. Awesome.

 

För övrigt har det snöat på ordentligt här omkring. Det blir bara vitare och vitare and i love it.

 

Bye!


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Glee och Skins är bara bäst. Men det är fortsättningen på säsong 1 och inte säsong 2 eftersom serien blev så populär så fortsatte de på en säsong 1 så Säsong 1 har 22 avsnitt :)

Så jag antar att de fortsätter att köra det som säsong 1,men vet inte :P

Men tufft att vänta,får ju vänta på GG & OTH också men det börjar underbara serier emellan så det är bra :)

2009-12-14 @ 19:02:46
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: Emma

Det snöar massor här med! :D



Svar: Jo men det ska jag nog kunna trixa ihop en design av. :)

2009-12-14 @ 19:08:46
URL: http://papercup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0