"when i'm with jake, it's like it's almost healed"


Jag kom hem för sisådär 1 timme sen efter att ha varit på stan med en kompis. Jag skulle titta på lite julklappar och hittade bara en, så imorgon måste jag åka och handla igen. Det var helt galet mycket folk. Trodde jag skulle dö där ett tag, men är det snart jul så är det. Vi blev lite trötta på folkmassan så vi bestämde oss för att titta på bio istället. Det blev *trumvirvel* New Moon. 3:e gången gillt, eller hur? Åh, den var precis lika fantastisk som alltid! Och jag blev så lycklig när, trots att biosalongen bestod till 90% av småglin, nästan ingen skrek. Taylor fick till och med nästan ta av sig tröjan ifred. Wohoooo.

Jullov nu äntligen! Känns så himla gött. 3 veckor utan skola.. talk about paradise. Har dock en hel del att fixa innan skolan startar igen. Måste göra klart lite uppgifter som ska in efter jul bland annat.

Kommentarer
Postat av: Emma

HAHAH "Taylor fick till och med nästan ta av sig tröjan ifred" xD Jag ser framför mig hur han pekar finger åt dom som inte håller käft när han klär av sig. xD

2009-12-18 @ 21:42:57
URL: http://papercup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0