a reminder

Jag har fortfarande inte hämtat mig riktigt från filmen igår. Bara tanken på filmen gör mig helt sprallig. Men nu känns det så tomt.. som om allt är över. Det man har väntat på liksom. Nu är det bara att börja räkna ner dagarna till Eclipse ♥ Ska dessutom se New Moon minst 10 gånger på bio innan den slutar gå. Jag MÅSTE. Den var så himla bra att det inte ens går att beskriva med ord. Jag kan inte sätta fingret på hur underbar den var. Så himla fantastisk och så värd att vänta ett år på.


Filmen var lite som en påminnelse varför jag älskar boken så mycket. Varför jag älskar Jacob Black så mycket som jag gör. Han facinerar mig allra mest. Jag har älskat hans karaktär sedan jag började läsa första boken. I andra boken var jag helt säker. Han har verkligen ett hjärta av guld. Ni som inte har sett filmen, vad väntar ni på? Ni kommer garanterat inte bli besvikna.

Kommentarer
Postat av: Ellen

I hemlighet sitter jag fortfarande och hoppas på att det ska bli Jacob (a) Han är verkligen bäst, och filmen var helt uuuuunderbar :')

2009-11-21 @ 16:27:42
URL: http://ellensundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0