and breathe me


Jag fryser, mitt huvud dunkar och snurrar. Jag stannade hemma från skolan idag. Kände redan när jag vaknade att jag inte var frisk nog. Ska nog lägga mig under en filt med en kopp te och titta på One tree hill eller Gossip Girl. Speaking of.. jag vill verkligen ha säsong 2 av den serien. Ska lätt önskas i julklapp! Måste även plugga lite matte eftersom jag har prov imorgon. Hoppas jag känner mig bra nog att göra det imorgon, men i värsta fall får jag åka hem när jag gjort provet eller något. Det ligger ju på första timmen så. Men jag MÅSTE piggna till för imorgon ska jag på bio. 18:30, ihw <3

NEW MOON IMORGON! Nej, jag kan inte fatta det själv och känslan.. den är obeskrivlig.

Dagens låt: Breathe me - Sia.

Kommentarer
Postat av: maria

krya på dej vännen! <3

2009-11-19 @ 15:33:38
URL: http://huddleformation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0