I got soul but i'm not a soldier


Har inte bloggat de senaste dagarna för lite olika skäl. Jag ber om ursäkt, men det är min blogg så jag bestämmer ju självklart när jag vill uppdatera mig. Ska försöka bli bättre snart.

Jag har inte så mycket nytt att berätta direkt. Allt rullar på som vanligt och jag har lite läxor och sånt att utföra. Annars väntar underbara serier ikväll såsom Desperate Housewives, One Tree Hill och Gossip Girl. Yep, kinda awesome i've to say. Nu är jag bara så trött.. fick världens huvudvärk i skolan (Ni vet sån där som aldrig slutar dunka?). Ville bara åka hem och vila.

Har kikat in idolernas bloggar också. Inte mycket nytt där inte men det är alltid roande att kika in där. På fredag kör de ett nummer var för sig och sen duetter. Erik/Tove, Calle/Mariette och Eddie/Reza. I like it. Men tyvärr tror jag nog att det är Eddie's tur att säga farväl nästa gång faktiskt. Jag hoppas på Mariette. Mucho idol-snack det blev nu då.

Nu är det bara 10 dagar kvar till New Moon. Kan ni fatta det.. 10 DAGAR? Jag kan inte. Det är inte ens två veckor! Tänkte börja läsa andra boken snart igen också så ma kommer lite i stämning. Min favoritbok så det blir nog inga problem att bara läsa ut den på några dagar. Åhw.

Kommentarer
Postat av: a n n a

jag tror idol kommer bli great denna vecka :)

2009-11-11 @ 12:04:55
URL: http://asurvivor.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jag har också värmt upp för premiären, avslutade New moon imorse igen. Och gud så jag längtar <3 Om ÅTTA JÄKLA DAGAR FÅR JAG SE DEN <3

2009-11-11 @ 12:26:39
URL: http://nnaattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0