i know i'm gonna fall down



Åh, det svider i hela själen. Jag bryter samman. För det första mår jag pyton och för det andra så kan jag inte sluta tänka på New Moon när jag ska tänka på matte. Jag har försökt hur länge som helst att förstå alla olika begrepp i boken men det är omöjligt. Att det känns som mitt huvud ska sprängas samtidigt är nog pricken över i:et. Som om det inte kan bli värre än såhär liksom. Jag är inte ens lycklig dagen innan New Moon. Det känns väldigt tragiskt faktiskt.

Är det inte så himla typiskt att man ska bli sjuk dagen innan THE day liksom? Oh, snap.

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Hoppas du blir att må bättre snart. Krya på dig <3



Svar: Jo jag håller med. Men han är fan fortfarande snygg som sjuttom ;)

2009-11-19 @ 20:27:36
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: alida

usch, krya :( jag är med sjuk. håller på att få feber av vaccinet jag tog idag :/

2009-11-19 @ 21:35:04
URL: http://thingsineversay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0