in the name of love



Jag gluttade precis på veckans idol. Well, jag måste faktiskt säga att jag tröttnat lite på det. Jag vet inte om det beror på att jag är sjuk eller något, men jag tyckte inte det var speciellt roligt alls. Erik var i alla fall grymt duktig som alltid. Han är den enda som fortfarande amazes me och formodligen den enda anledningen till att jag ens tittar på det.

Kände mig så himla ofräsh förut så jag beslutade mig för att ta en dusch vilken resulterade en hel del ostyrda kliv på grund av att jag är alldeles yr i huvudet. Det var väl en bad idea, i guess. Men skönt var det och jag kände mig en gnutta bättre efteråt. Jag mår fortfarande pyton, men får åtminstone behålla maten i magen nu. Se där, framsteg. Huvudet dunkar och jag känner mig som en levande död. Inside out. Hostar gör jag också. Och nyser.

Nu är det bara att vänta ner minuterna till vi får veta vem som ryker ur Idol ikväll. Jag siktar på Mariette.. eller Calle. Tove och Erik verkar ju vara tittarnas favoriter. Am i right? Tycker dessutom de var bäst ikväll.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Svar: Ellerhur! Jag är så sjukt nöjd. Hon är så himla duktig! :)

2009-11-28 @ 20:30:07
URL: http://nnaattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0