never fall away


Fy, jag har fått världens huvudvärk. Har visserligen haft det sedan jag var i skolan, men nu är den nästan värre. Har inte kunnat koncentrera mig at all och jag har liksom känt mig borta. Som att jag var där men ändå inte. Hoppas inte att jag börjar bli sjuk bara, för jag vägrar missa premiären på fredag, och matteprovet såklart. Borde egentligen inte sitta vid datorn nu eftersom jag har så mycket plugg att utföra men jag orkar inte. Ska försöka igen lite senare. Tänkte även se nya avsnitten av Gossip Girl och One tree hill ikväll. Två tummar upp för det!

Ni anar inte hur mycket mitt hjärta vill spricka just nu. En riktig plåga att behöva vänta i yttligare två dagar för att se premiären av en troligtvis helt underbar film. Jag kikade lite vad "storbloggarna" tyckte och Kenza blev tydligen besviken och Blondinbella verkade gilla den. Tror inte man ska ha så höga förväntningar, för filmer lever oftast inte upp till dom. Dessutom så blir en filmversion av en bok aldrig bättre. Man skapar sin egna bild i huvudet och sen när man får se allt annorlunda på duken.. så blir man helt enkelt lite besviken. Men jag tror inte jag kommer bli besviken. Alltså.. även om den är "dålig" så kommer jag aldrig kunna se den som det. Jag har redan bestämt mig för att älska den, haha. Jag ska försöka att inte tänka på filmen allt för mycket för jag måste verkligen koncentrera mig på skolarbetet och sen får det komma som en liten "JUST DET!" på fredag. Jag vill inte misslyckas med provet. Big no no.

Men måste bege mig in i matteboken nu.. suck. Later!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Yessssss :D

2009-11-18 @ 17:24:05
URL: http://gloriousloveely.blogg.se/
Postat av: Emma

Det stämmer oftast, att filmerna inte kan överträffa böckerna men samtidigt så är filmerna liksom.. en helt annan grej. :)

2009-11-18 @ 19:53:00
URL: http://papercup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0