new moon 2009


Åh herregud. Jag har aldrig i hela mitt liv känt såhär mycket för en film förut. Det är så himla många känslor som svävar över en och det är så svårt att hålla tårarna i styr. Filmen var fullkomligt enastående och jag blev inte besviken överhuvudtaget. Den var till och med bortom mina förväntningar. Helt storslagen! Jag satt och skakade innan filmen började och mitt hjärta pumpade i 180. Jag kände hur en tår rullade ner nästan precis när filmen startade. Jag kände en sådan enorm lycka. Det var som om jag hittade den där gnuttan av hopp. Att få sitta där i biosalongen kändes inte bara magiskt utan även sagolikt. Att få se sin absoluta favoritbok i filmversion var helt offatbart. Det går inte att beskriva. Jag svävade verkligen bland molnen.

Filmen var så äkta rakt igenom. Den kändes så realistisk. Det var så mycket blandade känslor. Skådespelarna gjorde sina roller helt storslaget och jag tror ingen kunde spelat rollen som Jacob lika bra som Taylor. Det var helt fantastiskt att se vilken otrolig talang han har för att bara vara 17 år. Miljön var så obeskrivligt vacker och likaså musiken. Det var verkligen gåshud på hög nivå. Chris Weitz är officiellt min gud. Mannen vet verkligen vad han sysslar med. Effekterna var guldvärda och allt var bara så.. så perfekt. Jag blev verkligen tagen, och levde mig in i filmen.

Jag kommer sova som en liten prinsessa i natt, med världens största leénde. Jag vill bara se den igen, igen och igen. Från djupet av mitt hjärta kan jag säga att det här var en av de finaste filmerna jag någonsin har sett. Den var helt genialisk. ♥

Kommentarer
Postat av: Micaela

Håller med dig där!!! En av de finaste filmerna! ♥

2009-11-21 @ 00:43:01
URL: http://dogirl.blogg.se/
Postat av: alida

den var helt underbar <3

2009-11-21 @ 10:45:46
URL: http://thingsineversay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0