19:38


Då var man hemma igen då. Har i och för sig varit hemma i 2 timmar ungefär men ändå. Det var inte så mycket att städa hos granny, men fick tvätta av hennes kristall-lampor och sådant. Fick betalt också. Me likey, hah. Det är alltid lika mysigt (och mättsamt) att träffa mormor, hon är så söt.

Läste precis på twilightsweden att New Moon biljetterna släpps den 4:e november (Nu på ONSDAG!) och jag ska verkligen skynda mig att reservera tickets. Tänkte verkligen inte riskera missa att gå på premiären. Apråpå NM, har de inte släppt ut alldeles för mycket material från filmen? Alla scener finns ju nästan redan uppe på youtube. Okej, nu tog jag väl i en smutta men SERIÖST! Vill de inte att fansen ska ha något att se fram emot på bioduken eller? Gosh. Visst, man tittar på egen risk men tror de själva att man kan hindra sig själv från att titta när man typ sitter och dölängtar efter filmen? Åh, så störande. Släpper de ut klipp-scenen får jag fan spader. Någon måtta får det vara.

Well, jag ber om ursäkt att allt jag skriver om för tillfället är mina dagar och New Moon typ. Nu ska jag sätta mig och pillra lite på en video. Smell ya later!

Kommentarer
Postat av: maria

jag ska sitta uppe och boka biljetter 00:00 så att jag helt säkert får biljetter. premiären ska jag minsann gå på och sedan ska emmsan och jag gå dagen efter igen för att därefter gå minst en gång i veckan fram till jul, HAHA! xD i know, det låter galet men eftersom jag läst manuset så vet jag att den kommer vara helt fantastisk! :) <3

2009-10-28 @ 20:33:42
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag vet:P Dom är så snygga!

Och supernatural är skit bra:P

2009-10-29 @ 13:03:51
URL: http://oneth.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Håller med dig.. Dom släpper alldeles för mycket material. Sure jag har kunnat hålla mig från några klipp men när jag hittade Bella&Edwards birthday kiss då kliade det i fingrarna och slutade med att jag såg klippet.. Jäkla skit! :P

2009-10-29 @ 20:55:53
URL: http://nnaattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0