All i want to say is that they don't really care about us


Friday means Idol 2009. Vilken besvikelse det var den här veckan. Tycker ingen var sådär superbra men bäst ikväll var nog Erik och Eddie faktiskt. Mina två favoriter at the moment. Så himla kul att höra att juryn verkligen uppskattade Eddie's framträdande för man märker verkligen hur mycket han uppskattar deras ord. Han hade en sån enorm inlevelse och han sjöng rent hela vägen. Killen blir verkligen bara bättre och bättre. Calle var en besvikelse. Visserligen har han utvecklats något enormt men han blir så lätt andfådd och det låter inte bra tillslut. Han har en sjukt bra röst men tyvärr räcker inte det. Jag är så himla glad att Camilla rök ikväll. Har bara suttit och väntat på att hon ska trilla av Idol. Människan slutar ju aldrig prata! Och vadå 22 år? Jag trodde hon var över 30 bast. För en gångs skull passade Rabih's röst in i Idol. Hans ljusa stämma gick bra ihop med Michael's låt, men jag stör mig ändå lite smått på honom.


Veckans problem:
Vad exakt har Laila smugglat in under sitt hår?

Kommentarer
Postat av: Emma

Eddie var sjukt bra igår, hans låtval var perfekt. Men jag tyckte ändå att Calle var bäst. My man. :D

2009-10-17 @ 16:05:51
URL: http://papercup.blogg.se/
Postat av: a

svar: jag med :) absolut en ny favorit. tur att hon inte var likadan som taylor ;) haha!

2009-10-17 @ 17:53:49
URL: http://thingsineversay.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Eddie var väldigt bra igår.Själv tycker jag Erik & Rabih var bäst igår med Mariette och Calle var också väldigt bra,Calle är ju en av mina favoriter men hans framträdande var lite tråkigt igår tyvärr.

2009-10-17 @ 18:29:33
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0