cause you have a bad day


Ljuvlig uppdatering, huh? Jag har ärligt ingen lust eller ork längre. Har inte haft det de senaste dagarna men har försökt lite ändå. Har haft en ganska dålig dag idag, men orkar inte skriva om den. Har värk och känner mig rätt nere. Det är som om något trycker mot mitt bröst. Jag hat tappat lusten för allting känns det som. Vet inte vad som har hänt men förhoppningsvis känns allt lite bättre imorgon. Uttråkad är jag också.. har absolut ingenting att göra. Åh, jag hatar det här. Ska nog lägga mig och glutta på Supernatural eller något. Imorgon kommer äntligen nästa avsnitt av The Vampire Diaries, som jag har längtat! Hoppas ni mår bättre än jag. Later!


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Svar:Tack gumman :) <3

2009-10-30 @ 03:28:44
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0