00:42

First of all, min nya design.. åh den är helt.. UNDERBAR. Cred till Emma som alltid gör mina otroligt fina designer och som alltid ställer upp. Det uppskattas verkligen. Mer än du förstår. Eftersom jag blivit lite stucked i Supernatural så bad jag om en design med Jensen och Jared aka Dean och Sam. Me likey a lot. Otroligt fina färger och ljuvliga bilder. Just how i imagined it. Hon prickar alltid in rätt. Tack, tack, tack, tack, taaaack. Hoppas du förstår hur mycket jag tycker om den. ♥

Kvällens idol var helt okej. Jag tycker idolerna hade valt lite tråkiga låtar faktiskt. Tyckte det var rätt att Karolina åkte ut. Visst, jag har alltid gillat henne men de senaste veckorna har hon faktiskt gjort mig besviken. Tack och lov är Eddie fortfarande med och tävlar. Han var tusen gånger bättre än henne tycker jag. Fast jag hoppades mer att Nicklas skulle åka ut faktiskt. Tycker inte han har något speciellt.

Har ven gluttat på The Vampire Diaries som alla andra fredagar. Det är alltid lika spännande och avsnittet var lika bra som alltid. Längtar redan tills nästa avsnitt kommer ut. Ihw.

PS. Det är jätte jobbigt för mig att skriva, för vissa av tangenterna fungerar inte. Eller när jag gör symboler eller ska skriva å, ä eller ö s blir det bara något konstigt tecken, för det verkar ha hänt något med tangentbordet. Förhoppningsvis fixar det sig tills imorgon för jag orkar inte klistra in bokstäverna längre. Usch.

Nu kallar sängen. God natt!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ihw, vad bra att du tycker om den! :D



Gud, jag var så himla nervös när Eddie hängde löst :| Karolina var inte särskilt bra så det var ju ingen vidare förlust. Men min favorit var faktiskt Calle, han gjorde ett sånt bra framträdande. :)

2009-10-10 @ 01:22:02
URL: http://papercup.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Underbar desing,Emma är alltid lika fantastisk :)

2009-10-11 @ 18:01:48
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: nathalie

åh gud vad fin design! :D

2009-10-12 @ 10:54:31
URL: http://nnaattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0