we bring it in but we go no further



Känns så himla tråkigt att jag tappat mer än hälften av mina läsare, verkligen. Jag hoppas de hittar tillbaka så snart som möjligt för det börja kännas rätt tomt här.

Skoldagen var helt okej. Eller nja, den här veckan verkar vara min otursvecka för allting går snett hela tiden. Trodde jag skulle dö när min urna som jag jobbat på i flera veckor nu sjönk ihop och sprack. Jag hade byggt den alldeles för tunnt så jag fick börja om igen. Så himla tråkigt, men jag kunde inte låta bli att skratta. Inombords var jag rätt förstörd. Sen spillde jag lera på mina kläder också. I'm born clumsy. Som pricken över i:et så snöade det ju imorse så jag höll på att halka på en isfläck som var på stationen. Kvinnan som stod en bit ifrån bara glodde. Pinsamt.

Har någon redovisning imorgon och jag bara hatar sånt. Har typ fobi alltså. Men thank god är vi så pass få i klassen så det blir nog inte så farligt. Alla känner liksom alla så det blir nog bra. Dessutom redovisar jag inte ensam. Imorgon är min sista skoldag för den här veckan för på fredag har vi studiedag. Det behövs verkligen! Får äntligen sova ut lite grann.

Ikväll tänker jag nog se senaste avsnitten av GoGi och One tree hill. Blev aldrig av igår, jag var så trött. Såg iallafall gårdagens Desperate Housewives. Det var bra som alltid, men lite för segt faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Emma

Oh, jag vill också ha snö! :O

2009-10-14 @ 18:29:11
URL: http://papercup.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Mysigt med snö.Längtar också tills snön kommer :)



Mitt läsar-antal har också sjunkit. Hur många har du ingefär dagligen?

2009-10-14 @ 18:56:56
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0