19:24


Fy fy fy.. mitt huvud sprängs snart. Jag har så himla sinnesjukt ont allstå. Antar att vädret har påverkat mig något enormt idag. Känner mig helt nere nu och har gjort det hela dagen. Har varit helt okoncentrerad i skolan och inte orkat göra så mycket. Det är så otroligt jobbigt med såna dagar. Jag har dessutom massor med plugg att genomföra den här veckan. Varför har skolan alltid en tendens att lägga allt jobbiga veckan innan lovet? Frusturating.

Åh. Livet är så surt ibland. Vet inte vilken ände jag ska börja med.

Kommentarer
Postat av: maria

svar: tack söta du! <3 ja, verkligen! jag kan kolla på extramaterialet från min DVD i flera timmar för att de är så himla härliga. me <3 the twilight cast! :)

2009-10-19 @ 21:52:19
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: Emma

Aw, hoppas du mår bättre i morn! <3

2009-10-19 @ 23:49:15
URL: http://papercup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0