i can see through you


Geez vad trött jag är. Har varit i stan nyss och kikat på film med de andra ettorna som sagt. Det var inte någon bio-film som jag trodde utan en dokumentär från 1:an där de pratade om Indien, hur de lämnar sina barn (flickor) på gatan eller i buskar för att kvinnor inte är värda någonting där. Sick sick sick. Kändes lite onödigt att åka dit för att se det där, men whatever.

På stationen vid Hötorget i stan var det värsta myskot som skrämde folk. Han var utklädd till vampyr, alltså var han helt kritvit i ansiktet, hade huggtänder med blod på, weird frisyr och ropade "BLOD! ge mig bloood!". Jag och min kompis blev så himla skraj när han plötsligt dök upp bakom oss, sträckte fram ansiktet och ropade sådär. Han hoppade även på samma tunnelbana som oss och gick runt där och skrämde folk. Alltså.. fy fan. Om han inte var oseriös behöver han någon seriös vård för sådär gör man inte. Men indeed, lite kul var det efteråt i allafall. Folk slängde ut kommentarer som "Jävla idiot" but he didn't give a damn. En började till och med rota i hans ryggsäck men han märkte ingenting. Han får ett fett HA-HA-HA. Vissa människor alltså...

Fick en lättare hjärtattack när jag såg att de satt upp en stor New Moon poster utanför en biograf. Jag blev så himla lycklig när jag såg den alltså. Hörde hur folk började prata när de hade sett den. "Jag har läst alla böckerna!" HAH. Det är inte alls långt kvar nu och jag är så sinnesjukt avis på de som ska gå på Twilight+New Moon kvällen den 19:e. Men ska se till att jag får biljetter till premiären i allafall. Yes yes yes. Jag måste ha.

Oj, så mycket text det blev. Ska bege mig in i plugg-världen snart. Har så himla mycket att göra!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Svar: Jag med!

2009-10-23 @ 17:10:55
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0