It's not where you're from. It's where you're at


Kvällen har spenderats med en syster, Step Up 2, Carte Door glass och lite godis. Gissa om jag är mätt just nu? The answer is hell yes. Filmen var hur bra som helst. Jag hade inte speciellt höga förväntningar eftersom tvåan aldrig brukar vara så bra som ettan men jag hade fel. Den var faktiskt väldigt bra. Lite kul att se Channing Tatum igen även fast han var med väldigt lite. Men Robert Hoffman är inte så pjåkig han heller. Älskade handlingen och dansen (+ musiken). Två tummar upp!


Jag är så himla trött nu. Tänkte alldeles snart krypa till kojs faktiskt. Imorgon bär det av till mormor.


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Underbar film! :) Love it.



Låter som en mysig kväll :)

2009-10-17 @ 23:56:34
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: Emma

Huhu, jag har inte ens sett ettan :$ PS. Du borde dela med dig av godiset tycker jag. xD

2009-10-18 @ 00:47:11
URL: http://papercup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0