maybe god can be on both sides of the gun


Jag har verkligen inte haft en bra dag idag. Känner mig helt slut i hela kroppen och mår psykiskt dåligt. Känns som hela jag kommer explodera snart alltså. Sen att bli anklagad för saker man inte har gjort är väl inte vidare kul det heller. Livet är så surt ibland. Nej, en riktig skitdag har det varit. Rent ut sagt. Men som tur är har man lite avsnitt som väntar. Har alldeles nyss laddat ner veckans Gossip Girl och nu ska jag börja med One tree hill. Sen klockan nio är det Desperate Housewives. A reason to love thuesdays.

Nu ska jag pyssla vidare på min video. Ett sätt för mig att rensa tankarna lite och fokusera på annat. Jag vet att jag inte laddat upp en video på ca 2 månader men orsaken till det är mest att jag inte haft inspiration. Skolan tar även upp för mycket av min tid och så finns det så mycket annat att göra här i världen, men jag ska försöka bli bättre. Gillar det jag snickrat ihop hittills i allafall. Det är ingen Chuck och Blair video den här gången.

Ni får ha en fin tisdagskväll. Later!

Kommentarer
Postat av: a

tråkigt att du inte haft någon bra dag :(

kram

2009-10-13 @ 21:07:43
URL: http://thingsineversay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0