running up that hill


Jag är fortfarande sjuk.
Mår visserligen lite bättre, men samtidigt inte. Förkylningen gör framsteg i allafall. Halsen gör ont fortfarande och nu mår jag illa. Febern är kvar den med. Interesting, i know. Känner mig helt död i kroppen.. men annars är det bra. Hähä. Gjorde klart ett skolarbete idag och skickade in det till min lärare eftersom jag inte kan lämna in det. Förhoppningsvis gör det ingenting.

Imorgon har vi matteprov så jag antar att jag får försöka pallra mig till skolan, även om jag mår dåligt. Vi har nämligen ett system i vår skola att man inte kan göra omprov direkt utan att man måste vänta till speciella "omprovs dagar" då man kan göra de, men de vore bara jobbigt att ha det liggandes i flera månader eftersom då lär jag väl begravas med massor av arbete tillslut.

PS. 50 dagar kvar till New Moon Premiären nu. Ihhhw! <3

Kommentarer
Postat av: maria

vi hade också sånt där omprovssystem när jag gick i gymnasiet. när jag gick i 1'an var jag sjuk jättemycket och hade värsta högen med omprov att göra de där dagarna. sjuuukt jobbigt! därefter gick jag till skolan även när jag var sjuk! ;)

2009-10-01 @ 16:00:54
URL: http://huddleformation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0