when everythings not in the right place

Åh herregud, vilken förkylning jag har råkat på. Jag måste hålla papper under näsan oavbrutet och jag måste samtidigt hålla munnen öppen eftersom jag inte kan andas genom näsan. Snacka om irriterande! Jag vill inte bli sjuk igen, jag vill inte missa mer i skolan ju. Men jag ska se hur jag mår imorgon helt enkelt. Har laddat ner Gossip Girl och One tree hill avsnitten men jag känner att jag inte orkar se de ikväll. Alltså.. jag orkar ingenting knappt. Tror jag går och lägger mig snart. Får hoppas på att jag mår bättre imorgon i allafall. Jag antar att detta är en del av hösten, så jag får helt enkelt vänja mig. Imorgon blir det förhoppningsvis bra uppdatering ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh yay, you're back! :D Bloggvärlden är sig lik igen :D

2009-09-29 @ 22:45:42
URL: http://papercup.blogg.se/
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

hihi ja och tiden går så fort =)

2009-09-30 @ 10:13:07
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0