read my mind


Oj, här var det inte uppdaterat på ett tag. Tror inte det här med att blogga är min grej trots allt. Tror ni har märkt det också eftersom det speglar sig ganska bra i mina uppdateringar som sker var tionde dag. Hah. Behåller nog bloggen ett tag till i alla fall. Man vet aldrig om lusten återvänder någon dag. Kanske när jag mår bättre, psykiskt. Den dagen..den dagen.

Det har varit märkligt väder idag. Mitt i all strålande sol kom en himla massa hagel. Kändes jättekonstigt, haha. Det är väl vulkanen som påverkar vädret antar jag. Skönt att det temperaturen är hög åtminstone. Det är ju redan 19:onde april idag. Jösses, vad tiden bara springer iväg. 1 månad och 4 dagar kvar till min födelsedag.

Nu tänkte jag plugga lite och sedan jobba på min video. Later!

Kommentarer
Postat av: Emma

Svar: Aw tack söto <3



Jag tycker om din blogg även om det är glesa uppdateringar. Det gör det liksom extra roligt när du väl uppdaterar :)

2010-04-20 @ 18:16:54
URL: http://papercup.blogg.se/
Postat av: Anna

vad heter du på facebook? :)

2010-04-24 @ 21:04:02
Postat av: Freja

Anna: Jag ger inte ut den till främlingar. Varför undrar du? :)

2010-04-26 @ 20:32:05
URL: http://blessmysoul.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Svar:Tack gumman.Tipset jag fick var att söka privat och det håller jag på med.Men längtar verkligen tills jag får ett jobb.

2010-04-26 @ 21:10:37
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0