I'm coming clean


Det blev inte mycket till sömn inatt. Jag hade verkligen svårt att sova, pga min nervositet och eftersom jag hade gått upp vid 11-tiden igår. Men några timmars sömn fick jag i alla fall. När jag skulle fixa i ordning mitt te på morgonen så blev jag plötsligt hur yr som helst och kokhet. Jag hällde mjölken och sockret utanför och klarade knappt av att ställa tillbaka det in i kylen. Jag var alltså nära på att svimma. Det var sjukt läskigt. La mig en stund på sängen och vilade. Min panna var säkert 42 grader och jag trodde att jag skulle dö. Det gick dock över efter sisådär 5 minuter vilket var skönt.

Nå väl, första skoldagen var bra trots allt. Fick kontakt med rätt många vilket kändes skönt. Det kändes som en bra klass och lärarna var hur sköna som helst. Jag tror jag kommer trivas utmärkt där. Vi fick busskort, gjorde lite lära känna varandra-lekar och fotades. Inte skolfoto utan något typ av foto för att lärarna ska ha lättare att komma ihåg våra namn och sånt. Inga offentliga helt enkelt. När jag kom hem åt jag kycklingsallad och gluttade på Laguna Beach. Stephen Colletti <3. Imorgon börjar jag klockan 10. Vi ska då gå på tipspromenad med andra ettor från media-linjen för att få kontakt med dom också. Blir nog slappt.

Blir nog en tidig läggning ikväll. Känner att jag behöver sova ut.

PS. Kristen och Robert är officiellt ett par! Bevis har nu läckt ut på internet. Kul för dom!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Kul att första dagen var bra :)

2010-08-16 @ 21:54:53
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: Emma

Svar: Eller hur! :| Och det där var en sån där stor boa, som man typ ser på animal planet.

2010-08-16 @ 22:51:28
URL: http://papercup.blogg.se/
Postat av: maria

gud vad bra att första dagen fungerade bra! jag tänkte allt på dej igår! :)

2010-08-17 @ 21:09:19
URL: http://huddleformation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0