Not my day



What a morning. I morse när jag skulle bege mig iväg till skolan så missade jag precis en buss så jag fick vänta i ca 30 minuter på nästa. När jag hade klivit av den bussen så hamnade jag på helt fel station trots att jag hade klickat på rätt. Jag hade alltså råkat gå av en station för tidigt och jag som inte hittar speciellt bra på just den delen av stan, vimsade omkring där hur länge som helst. Jag insåg senare att det inte var någon idé eftersom att det regnade och det fanns ingen busshållsplats i närheten. Inte ens mittemot av där jag precis hade stigit av. Men jag följde en skylt och den ledde mig till en annan busshållsplats och väl där tog jag bussen tillbaka hem. I morgon ska jag vara extra noga med var jag klickar på knappen.

Följden till detta blev att jag missade tipspromenaden som skulle hållas utanför skolan idag men jag är bara tacksam över att det inte var lektioner jag gick miste om. Imorgon börjar allvaret.

Jag laddade nyss ner ett avsnitt av Pretty Little Liars (en serie som jag aldrig har sett tidigare). Ska se det här avsnittet och se om jag gillar det. Jag tror dessvärre inte att det är en serie i min smak men vi får se. Dessutom har jag ett True Blood avsnitt som väntar på mig.

Kommentarer
Postat av: a n n a

vill bara säga att jag är tillbaka med en ny blogg och redo att möta bloggvärldens utmaningar! hoppas du är sugen på att hänga med :)

2010-08-17 @ 18:17:31
URL: http://sweetlights.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0