What i'm dreaming of








Vet ni vad jag brukar göra i smyg ibland? Jo, jag brukar kolla på lägenheter. Yep, it's true. Ju mer jag tittar, desto mer sugen blir jag på att flytta hemifrån.. Så jag måste sluta, eftersom jag måste vänta tusen år. Jag är fullt medveten om att jag bara är 17 år och alldeles för ung för att flytta hemifrån då jag inte ens har råd att försörja mig själv. Men jag tycker bara det är kul att leta runt lite. Dom där fräscha, ljusa och trevliga lägenheterna är de som jag helst vilar ögonen på. Jag längtar tills den dagen då jag har skaffat min egna lya. Då jag äntligen kan kalla den MIN och inreda den alldeles själv, samt bestämma precis allt. Ego much? hihu. Jag kollar framförallt på lägenheter i Stockholm eftersom jag tycker att det är en helt fantastisk stad på alla sätt och vis. Jag är uppväxt där så därför känner jag mig som mest hemma där. Jag struntar i om vissa ogillar huvudstaden, och jag förväntar mig inget annat. Alla har olika smak. Dock kan jag medge att jag inte är särskilt förtjust i Stockholm city, utan fascineras mer av andra ställen, där det är lite lugnare.

Jag satt och gluttade i Emmas blogg (hon ska snart flytta) och kom på att jag faktiskt inte hade berättat detta.

Kommentarer
Postat av: elin

jag älskar stockholm! jag njuter när jag är där :)

2010-08-21 @ 22:50:03
URL: http://ewlin.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Älskar också stockholm :)

2010-08-22 @ 16:05:01
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: felicia

de där bilderna var ju helt underbara. Så himla snyggt, stilrent och mysigt när de är sådär vitt :).

2010-08-22 @ 22:15:32
URL: http://efji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0