December 16th


Jag är fortfarande helt tagen av min nya design. Kan sitta och stirra på den i flera minuter utan att tröttna. Helt obeskrivligt vacker är den! Så himla tacksam är jag för den ska ni veta.

Nu är det inte alls många skoldagar kvar till jullovet. Vi går hela dagen imorgon, sen har jag en lektion på måndagen och tisdagen och sen har vi julavslutning på onsdag. Känns jätteskönt! Behöver verkligen det här lovet. Att bara få ta det lugnt och vila upp sig, njuta av julen så mycket jag bara kan och slippa den där stressen jag känner just nu. Prima skinka.

Ville bara skriva det. Nu tänkte jag gå och lägga mig så jag får min skönhetssömn. Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0