i'll never give up

Jag har inte bloggat på ett par dagar. Anledningen till det är att jag inte mått särskilt bra. Psykiskt. Då får jag ingen inspiration eller motivation till att skriva. Ni får helt enkelt leva med det. Har precis varit och handlat godis så det lättade upp humöret lite. Kylan gjorde dessvärre inte det. Helt galet kallt ute nu alltså. Brrrr. Ska nog bädda in mig i en filt och titta på The Vampire Diaries. Lite för att förbereda mig inför "premiären" den 21 januari. Därefter, eller en vecka senare drar Skins igång också. I'm deadly excited. Om ni vill så kan ni kika på en ny trailer som kommit ut här (klick, klick, klick.) Det är då Freddies. Thomas har kommit ut men den vägrar sättas igång. Lägger väl upp den senare.

PS. Tack till er alla för de fina kommentarerna. Det värmer i hela hjärtat av att läsa! <3

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0