you just keep me hanging on


Avatar igår och shopping idag. Det är ett rätt fint sätt att avsluta sitt jullov på. Imorgon börjar skolan igen. Jag är verkligen inte taggad för fem öre, men den måste ju börja någon gång. Right? Det jag fick med mig hem från shoppingen var ett par jeans leggings, en grå mysig kofta, ett brunt skärp och en sjal. Me likey. Blev av med ganska mycket julklappspengar nu, men det var ju till behövliga saker i alla fall.

Som sagt, skola imorgon. Vi börjar runt halv ett, så det är ju rätt skönt. Skulle egentligen ha börjat vid 8, men vår idrottslärare är rätt snäll så vi får sovmorgon. Jag har bara två lektioner imorgon. NICEEEE.


PS. Bjuder mina söta läsare på lite godis. Eller Jensen Ackles med andra ord. Yum. Gimme gimme.

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Svar: Ja jag med! :D

2010-01-07 @ 16:47:58
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0