Feeling shit


Det var ett tag sen sist som jag mådde såhär dåligt. Tårarna har bara sprutat, jag har haft världens ångest, och jag fick en panikattack för ungefär en timme sen. Den här sommaren har jag verkligen försökt att förtränga allt det jobbiga. Jag har försökt njuta så mycket som möjligt men nu när sommarlovet börjar glida mot sitt slut så spökar mitt psyke lite extra. Anti-depressiva hade inte skadat i detta läge direkt. Under tiden vi har varit i sommarstugan har jag känt någon slags trygghet. Det känns så himla konstigt att åka hem igen på fredag.

Jag har köpt choklad till senare i alla fall och True Blood nedladdningen rullar mot sitt slut. Jag behöver någonting som kan lyfta upp mitt humör och mående just nu.

Kommentarer
Postat av: maria

börja aldrig med antidepressiva freja, aldrig! visst, de har hjälpt mej, men det tog 1 år innan jag blev stabil och det första halvåret med de är fruktansvärt och att jag inte lyckades ta livet av mej då är ett under! och sen att sluta med skiten är fruktansvärt, helt enkelt fruktansvärt! försök få hjälp på annat sätt istället freja! du kan maila mej så fort du mår dåligt om du vill, och bara vräka ur dej allt som är jobbigt så kan jag försöka hjälpa dej så gott jag kan! du ska inte behöva må dåligt, men de här pillrena är långt ifrån "lyckopiller" alltså! <3

2010-07-22 @ 09:51:28
URL: http://huddleformation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0