I can only tell you what it feels like



Jag insåg precis att vi bara har lite drygt en vecka kvar här på sommarstället. That's pretty sad. Det ska bli skönt att få komma hem men jag känner mig ändå inte färdig här ännu. Dom här 4,5 veckorna har verkligen rusat förbi. Man är så sysselsatt hela tiden att man slipper sitta och längta hem. Det är mysigt här. Jag ska vara ärlig mot er och säga att jag inte tagit ett enda dopp i havet den här sommaren. Helt galet! Tyvärr så är jag en badkruka och att bada är inte samma grej nu som det var när man var liten. Jag älskar havet/sjön och tycker det är bland det vackraste som finns och här i Norrland är de verkligen helt fantastiska. Plötsigt blir det så mycket mysigare att åka bil nu när man har sjöutsik.

Vi var i norrfällsviken idag (se bilder). Norrlands guldgruva. Väl där åt vi pannkakor på resturangen, sen gick vi på auktion (fanns bara skitgrejer) och tillsist satte vi oss i solen och åt glass. En finfin dag helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0