July 2nd

 

Idag har vi haft underbart fint väder. Nästan lite jobbigt varmt. I alla fall i solen. Men man ska inte klaga. Det var längesen jag såg solsken här nu. Satt ute i 2-3 timmar förut då jag solade och läste tidningar. Riktigt skönt. Det blir nästan aldrig mörkt här i Norrland. När vi åkte hem från bion igår vid 9-tiden så var det fortfarande ljust och solen låg uppe. Detta är dessvärre en nackdel på natten då man ska sova. Det blir liksom aldrig behagligt mörkt.

Just nu väntar jag och min kurrande mage på att maten ska bli klar samtidigt som jag pysslar med en Jacob och Bella video. Eclipse igår gav mig en enormt med inspiration. Jag vill se den igen. Nu.

Kommentarer
Postat av: maria

jag ska se den igen. imorn! <3

påväg att slå new moon rekordet alltså!

2010-07-02 @ 20:42:31
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: Emma

Oh det är samma sak här, skitsvårt att sova när det är ljust ju :|

2010-07-02 @ 21:41:16
URL: http://papercup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0