Sundsvall

Igår anlände brevet från gymnasieintagningen. Jag har nu ett gymnasium att gå till efter sommarlovet vilket känns skönt. Kom inte in på mitt förstaval (som sist) men står fortfarande som reserv. Man vet aldrig. Det känns i alla fall lite  bättre nu. Var så orolig förut.

Idag däremot var jag och familjen i Sundsvall. Vi skulle släppa av min bror vid tågstationen eftersom han ville åka hem till Stockholm igen. Vi passade även på att köpa nytt golv till ett rum här hemma som vi håller på och fixar i ordning, nya soffkuddar, gardiner osv. Tog även en sväng i Birsta City där jag köpte lite annat smått och gott som: Solsidan, nytt smink, nagellack, hårfärg, två filmer och ansiktsmasker. Skulle ha köpt en bikini också men hanna aldrig det. Vi har nämligen upptäckt en pool här i närheten där det kostar 15 kronor i inträde.

PS. Jag har fått ett brännsår på örat, av min plattång. Haha, så snyggt.

Sundsvall är riktigt mysigt.


Kommentarer
Postat av: maria

så skönt att du kommit in nånstans! vad är det du ska läsa i höst? :)

2010-07-09 @ 19:29:28
URL: http://huddleformation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0