i'll give up forever to touch you


Vilket extremt tråkigt väder det har varit dom senaste dagarna. Grått, blåsigt (tornado..?), regn osv. Får hoppas det vankas finare väder i Norrland. Pray with me, will you? Pricken på i:et är väl att jag har fått en otroligt jobbig hicka. Så fort jag dricker eller äter dyker den upp igen. Kanske kan gå ner i vikt med hjälp av detta. Hihu.

Kissen har inte hittat hem ännu. Jag saknar honom fruktansvärt mycket och jag hoppas innerligt att han har det bättre där han nu är. Jag klandrar honom inte från att rymma eftersom han verkligen inte trivdes inne i lägenheten. Det är lite som en fånge som har rymt från fängelset. Han kanske har hamnat hos någon annan familj nu som bor i villa. Så länge han mår bra så mår jag bra men det gör ont av att inte veta vad som har hänt honom och var han är just nu. Lilla snutten. Om du ändå hade en mobil. Haha.

Anyhow, på måndag åker vi som sagt och imorgon ska vi åka in till stan och hämta ett mobilt bredband som vi ska ha under semestern. Jag kommer alltså kunna blogga där ifrån. Jag ska även handla lite smått inför resan imorgon så som solglasögon, bikini, shorts och lite andra sommarsaker.

Kommentarer
Postat av: Emma

Du, har du nån favoritlåt för tillfället eller så? Det skulle nämligen passa fint med en text i nya designen. :D

2010-06-12 @ 22:11:04
URL: http://papercup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0