june 1st


Det är första juni idag. Officiellt sommar. Bara 10 dagar kvar och sen får vi sommarlov. How lovely. Inte många skoldagar kvar alls nu och på fredag är vi lediga på grund av studenter som ofta äger rum den fjärde. Min syster tar studenten då så vi ska kolla på hennes utspring och sen ska vi hem till oss och fira här hemma.

Sitter just nu och kollar på The Hills (Spencer is a big fat jerk I might add) och tänkte snart ta och äta lite lunch. Kom även på att jag har en hel del Ben&Jerry's kvar i frysen från i lördags så ska nog äta lite av den senare ute på balkongen i det fina vädret. Nu är det bara 21 grader men jag tror det blir varmare om en stund.

Ska nog byta design idag också. Tycker min nuvarande är riktigt tråkig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0