I feel like there might be something that i'll miss


Min box kom inte igår. Hade fått ett meddelande om att den fanns på affären i närheten av mig just nu men de hade inte skickat någon avi hem till mig ännu. Typiskt att det ska vara helg nu också då ingenting levereras. Måste därför vänta tills på måndag innan jag får hem den. Bleh. Jag som hade tänkt jobba på nya videos i helgen men utan boxen blir det rätt omöjligt eftersom jag behöver klipp därifrån. Kommer den inte på måndag blir jag förbannad. Oh well.

Hade tänkt se Remember Me idag men det blev aldrig så. Det är ju omöjligt att få tag på bra platser här i Stockholm. Får nog se den nu i veckan eller boka biljetter i tid inför nästa helg. Ska se hur det ser ut imorgon. Vill ju se den snarast. Måste plugga nu i helgen också. Har ett prov sista veckan innan lovet, alltså nästa. Sen är det påsklov! Jag längtar så mycket.

Ikväll lutar det mot Skins maraton för min del. Känner ett enormt sug på att se avsnitten igen.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

svar: ah okej, men inga problem =d men ahr du så att du kan föra över pengar då?

2010-03-27 @ 17:33:26
URL: http://nnaattis.blogg.se/
Postat av: Nathalie

svar: ah okej, jo de kan nog bli enklast! =D men skicka din adress till mig så skickar jag mitt kontonr osv! =D

2010-03-28 @ 00:26:46
URL: http://nnaattis.blogg.se/
Postat av: Emma

Svar: Dina ord värmer, Freja! <3 Jag önskar att jag kunde göra nåt, blir så himla ledsen när andra mår dåligt eftersom jag vet hur det känns själv. Du kan alltid, alltid prata med mig om du vill. Jag finns här så det är bara att säga till, vare sig det är via datorn, via sms, via brevduva eller flaskpost. <3

2010-03-29 @ 02:17:36
URL: http://papercup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0