rainy day




Det har regnat hela dagen, så det var en perfekt dag för Teen Mom marathon här hemma. MTV sände en hel hög med avsnitt så jag har hållit mig sysselsatt trots det trista vädret. Serien är verkligen hur bra som helst! Det är så intressant att se tjejer i min egna ålder handskas med barn och pojkvänner på olika sätt.

Var precis ute i regnet (tacka Gud för paraply) och handlade lite godis. Blev Toffifee (I love <3) och lite plockgodis. Det var sjukt längesen sist. Tänkte nog ta en dusch nu och sedan bädda ner mig i sängen framför antingen Skins eller Dear John. Fick ett enormt sug på att se om den filmen igen.


På tal om filmer. En liten recension av Remember Me kommer upp om ett litet tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0