remember me


Jag såg ju som sagt Remember Me i torsdags och den var verkligen fullkomligt genialisk. Jag har inte blivit såhär berörd av en film på länge. Det var hur många tårar som helst som fälldes under de två timmarna som filmen höll på. Den var gripande, djup och alldeles fruktansvärt vacker. Filmen fick mig även att inse vilken enormt talangfull skådespelare Robert Pattinson är. Den mannen kan verkligen sin grej. Det var så otroligt annorlunda mot hur han spelar Edward Cullen. Ingenting i jämförelse. Här visade han vilka fantastiska kvalitéer han har. Slutet lämnade mig totalt mållös. Min kropp skakade och jag ville bara skrika. Det var helt obeskrivligt.

Det är så svårt att få ned känslorna i ord, men detta är garanterat en film som kommer hamna i dvd-hyllan så fort den kommer ut. Hela historien var så fin och jag börjar praktiskt taget att gråta varje gång jag tänker på den.

Masa er till närmaste biograf och se den (om ni inte redan har gjort det). Ni kommer älska den!

Kolla in trailern HÄR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0