I wanna free fall, out into nothin'


Då har var höstlovet slut och en ny skolvecka har satt igång. Nu får de här sista veckorna rulla iväg snabbt så vi får jullov någon gång. Det enda positiva med vintern är julen. Försenade tåg och bussar, snöstormar, mörker och depp slipper jag helst. Jag vill ha jul och mys. Pepparkakor, lussebullar, julmust, tända ljus, julstjärnor, glögg. Kan det inte bli december nu? November är en sån där otroligt onödig månad enligt mig. Men med tanke på att jag inte har börjat julhandla än så kanske det är bra att den finns trots allt.

Men men.. snart har Harry Potter premiär och jag är så otroligt taggad. Äntligen!

PS. Nu har inspelningen till Breaking Dawn satt igång. Ett stort: YAY! på det.

Kommentarer
Postat av: maria

nämen freja, inte är det väl BD som påbörjats, det är ju K&R som visar sin kärlek på öppen gata! HAHAHAHA! xD nej, nu var jag elak, förlåt! maria sarkasm & ironi har sagt sitt! ;) <3

2010-11-08 @ 18:56:28
URL: http://huddleformation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0