Blog Award

Regler:
Som Awardvinnare ska du kopiera in awardbilden i din blogg, för att visa att du har fått den.
Länka till den du har fått awarden av och ge sedan awarden till sju anda bloggare och länka dem.
Skriv sju intressanta saker om dig själv.

Jag fick min award av Viktoria, Maria och Alida. <3



1.
Om jag hade blivit en kille hade jag fått namnet Rex. Jag tycker det är rätt ballt faktiskt.

2. Jag får ofta höra att jag borde bli skådespelare eller komiker.

3. Jag är väldigt kreativ av mig och älskar att pyssla med olika saker.

4. Jag älskar att åka utomlands och NYC, LA och Miami är mina drömresmål.

5. Jag är beroende av tuggummi och har nästan alltid ett i munnen.

6. Jag tycker att ögon är bland det vackraste som finns.

7. Jag älskar kinderägg.

Kommentarer
Postat av: maria

aaah, kinderägg i mitt hjärta! <333

2010-10-05 @ 15:17:35
URL: http://huddleformation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0