Hello again


Dags för uppdatering? About time! Jag har inte haft någon blogglust alls den senaste veckan. Eller.. de senaste veckorna snarare. Har ju bara slunkit in 1 inlägg per vecka om ens det. Hoppas ni har överseende. Nu har jag gått i skolan i över en månad och det känns riktigt bra hittills. Den här månaden har verkligen inte känts som en månad. Det känns som att jag har känt klassen hur länge som helst.

Jag har inte alls mycket att berätta egentligen. Har ju bara gått i skolan mest. Har även sett de senaste avsnitten av Gossip Girl, One Tree Hill och The Vampire Diaries. 3 underbara serier som verkligen levererade. Jag ser fram emot fortsättningen på alla serier. Längtar dessutom oändligt mycket tills Glee kommer tillbaka.

På fredag blir det bio med kompisarna från klassen. Vi ska ut och äta först och sedan ska vi se I rymden finns inga känslor. Kommer bli riktigt roligt!

Nu ska jag snart åka in till centrum med mamma för att lämna tillbaka filmen "farsan" som jag och min syster hyrde igår. Riktigt gullig och rolig film. Sen ska vi även köpa ett kort till kusinen som fyller 23 år idag.

Kommentarer
Postat av: maria

du kommer älska "i rymden finns inga känslor", så himla söt film! <3

och "farsan" är så galet bra! roligaste ever är i början när han cyklar till ica, för just den affären ligger typ 300 meter härifrån. och när han går in på ica så är det en helt annan affär, för så ser inte den ica-affären ut inuti som ligger här, HAHA! och direkt efteråt kommer han cyklande och går in på banken. den "banken" ligger 10 meter ifrån ingången till ica och heter egentligen "ögonkliniken". LOL! jag älskar att bo i trollywood! xD



ps. jag är så himla glad över att du trivs så bra i skolan! <3

2010-09-19 @ 13:29:04
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: a

hej, följ gärna min nya blogg :)



www.picturesofyoou.blogg.se



kram alida

2010-09-21 @ 21:29:19
URL: http://picturesofyoou.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Svar: Känner mig som det för tillfället.

2010-09-27 @ 17:38:00
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0