The wait is finally over


Holy jesus. Här var det inte bloggat på.. evigheter (10 dagar). Pinsamt värre. Skolan tar sakta men säkert över mitt liv och ingenting intressant händer just nu. Skulle vara rätt enformigt med inlägg som "Nu kom jag precis hem från skolan".. Who the hell cares liksom? så jag har avstått från att blogga. Jag ber verkligen om ursäkt till mina trogna läsare att det har varit så galet stilla här i den senaste tiden, men bloggtorka får vi alla, och inspirationen tappar alla ibland. Men nu är det helg och jag ska försöka blogga så mycket som möjligt. Måste plugga lite också. School's taking over, I told you. Men snart.. snart får jag mitt liv tillbaka. Sommaren 2011. Ja, bara sådär 9 månader kvar. Men men, nu ska jag njuta lite av kvarlevnaderna av fredagskvällen. The Vampire Diaries 2x01 kom ut i USA igår så jag har laddat ner det nu. Pretty damn awesome. Talk to you later.

Kommentarer
Postat av: martina

snygging :D:D

2010-09-11 @ 23:26:25
URL: http://martinajones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0