World Trade Center 9.11



9 år har gått. 9 år sedan den fruktansvärt tragiska incidenten inträffade på World Trade Center där tusentals av människor förlorade någon de älskade. Jag skakar och gråter fortfarande lika mycket så fort jag tänker på det som jag gjorde just det här datumet för 9 år sedan. 11 september 2001. Ett datum jag sent kommer att glömma. Jag minns dagen då jag fick höra om detta som om det vore igår.


I send all my thoughts to the people and their families that lost their beloved ones today.
May you rest in peace ♥


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Svar: Ja inte sjunger han skitbra direkt

2010-09-12 @ 22:13:13
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: maria

svar: tack så mycket freja! <3 jag önskar verkligen att du har rätt, för jag tycker att min familj har haft nog med otur den här sommaren! :/

2010-09-16 @ 18:12:02
URL: http://huddleformation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0