Happy Easter


Jag ÄLSKAR våren och jag ÄLSKAR värmen. My god, vad underbart detta är! Idag hade vi 20 grader och strålande sol nästan hela dagen. Det blev dessvärre lite molnigt sen på eftermiddagen men annars har vädret varit toppen! Vädret gör en verkligen lyckligare och jag älskar det. Känner mig aldrig så levande som jag gör på våren och sommaren.

Var i centrum förut med familjen och handlade lite presenter till min syster som fyller 21 på lördag. Hon fyller alltså på påskafton i år, och mormor fyller år dagen efter. Så det blir alltså dubbelfirning på söndag hemma hos mormor. Kommer nog bli riktigt trevligt. Tanken var egentligen att vi skulle åka upp till Norrland under påsken men då vädret inte såg så lovande ut enligt tidigare väderprognoser så bestämde vi oss för att stanna hemma. Dock såg vi nu att det skulle bli skitvarmt där uppe under påskhelgen nu. Oh well. Blir nog mysigt att vara hemma också.

Glad påsk på er! ♥


Kommentarer
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

Glad påsk era fjädrade tuppar! :D

2011-04-24 @ 00:22:05
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

söt bild <3 kram <3

2011-04-24 @ 23:32:12
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0