I feel the chemicals kicking in


En liten update sådär på kvällskvisten. Provet idag gick bra och efteråt drog jag in till stan för att möta upp min syster eftersom vi skulle gå på Gröna Lund. Jag kom dit runt 6 så vi kunde bara vara där i ca 3 timmar. Man hinner inte åka särskilt många attraktioner på tre timmar faktiskt. Believe it or not. Bara köerna tog ca 20 minuter vardera, men lite kul hann vi åka! Otroligt mycket folk var det där och kallt var det dessutom. Men ska inte klaga, hade en skitrolig kväll med min syster. Sen var det ju gratis också, och det skadar ju inte! Det enda vi betalade för var middagen vi åt där. Härlish! Jag tycker om Gröna lund, men börjar tröttna lite. Det finns inte så mycket roligt att åka där längre. Kanske har man blivit för gammal för det här. Eller äh, ska nog besöka Liseberg innan jag uttalar mig för mycket om detta. Men det är mysigt på grönan, speciellt på sommaren. Det ligger så fint vid vattnet.

Nu är det äntligen helg och jag ska passa på att njuta så mycket som möjligt. Underbara, ljuvliga helg. Hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0