Thurday

Ingen bloggning här på ett tag eftersom min dator gick sönder förra veckan. Hårddisken fungerar fortfarande men skärmen dog, och eftersom det är en laptop så kan man inte bara byta ut den. Så mamma köpte en ny till mig, som anlände idag. Supernöjd är jag. Det är en begagnad dator men den är inte sämre för det. Nu vet ni varför jag inte har bloggat på ca 1 vecka. Ska försöka flytta över mina filer från förra datorn till denna så småningom. Har en del viktiga grejer där.

Jag sitter nu och pluggar lite Idrott och Hälsa. Går väl sådär. Ca 16 sidor så det är rätt tufft. Men får hoppas att provet går hyfsat bra imorgon i alla fall! Wish me luck.

Imorgon blir det förhoppningsvis Gröna Lund då min syster eventuellt får gratisbiljetter från en kompis som jobbar där. Sjukt kul! Hoppas det blir av bara. Vädret fortsätter att imponera.. LOVE IT. Dock ser det ut som att vintern kommer tillbaka på måndag, uscha. 3 grader ska vi tydligen få. Shoot me.


Kommentarer
Postat av: felicia

har du tagit den bilden? jätte fin isf.

2011-05-04 @ 15:33:16
URL: http://efji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0