Fields of gold


Eh.. hej bloggen? Det var ett tag sedan nu. Anledningen till att jag inte uppdaterat på ett tag är att internet är så segt här i stugan. Det tar liksom 40 år att ens komma in på blogg.se och sen tar det 60 år att publicera ett inlägg. Otålig som jag är så är det ingen bra kombo riktigt. Oh well. Det finns väl inte så mycket att skriva egentligen mer än att vi har det finfint här på landet. Klart man längtar hem lite, men det är härligt att slippa den där Stockholm-stressen som gör mig galen. Känns lite som om jag är på ett rehab just nu.. haha. Jag kan väl skriva lite kortfattat vad vi har sysslat med de senaste veckorna. Vi har målat huset (ser riktigt bra ut!), haft gäster (Min faster och hennes pojkvän och pappas golfkompisar inkl. deras tjejer + son), vi har gått på loppisar och fyndat, varit i Ö-vik och shoppat, lunchat med morfar och hans fru, varit på marknader, varit på mysiga utflyker och haft det allmänt mys bara. Jag trivs verkligen här. Norrlänningarna blir även som tokiga så fort några stockholmare kommer hit. Sist fick jag och mamma höra att vi såg ut som filmstjärnor, HAHAHA. "Är det en filmspelning här eller? Ni ser ut att komma från New York!". Gulligt.

Jag vet att jag inte varit särskilt aktiv på att kommentera bloggar den senaste tiden. Jag kan inte kommentera bloggar som använder "blogg.se" av någon anledning. Trist, men så är det. Får bomba sen när jag kommer hem! Sen, jag vet inte när jag kommer uppdatera igen men förhoppningsvis ganska snart. Må gott! ♥

Kommentarer
Postat av: maria

svar: jo, de flesta tycker det eftersom hon inte ser ut som sej själv där.

2011-10-09 @ 14:55:48
URL: http://huddleformation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0