Epic season is epic

 

Jag har varit otroligt skeptisk till Skins generation 3 ända sedan jag såg den första bilden på castet tillsammans (då generation 2 fortfarande höll på) och jag trodde aldrig, aldrig att jag ens fortsätta kolla på serien mer efter det. Det är alltid svårt att säga förväl till karakärer som man har följt under två års tid för att sedan släppa in nya. Jag antar att vi alla är lite rädda för förändringar mer eller mindre. Men jag måste bara säga: Wow. Säsong 5 har verkligen varit hysteriskt bra hittills! Jag totalt älskar alla de nya karaktärerna. Franky, Rich, Mini, Liv, Nick, Matty, Grace och Alo. Jag har känt medkänsla för i princip alla karaktärer hittills och man kan alltid känna igen sig lite. Det är något jag verkligen älskar med Skins. Hur lätt det är att relatera till. Så jag är verkligen supernöjd med det nya castet och den nya säsongen överhuvudtaget. Så orginellt. Två tummar upp!


Kommentarer
Postat av: Bea

Håller med! Den nya generationen är riktigt bra, även om gen 2 fortfarande är min favorit ;)

2011-02-26 @ 16:52:46
URL: http://myprecioussecrets.blogg.se/
Postat av: maria

jag kan inte annat än hålla med. det tog mej sjukt lång tid att ens börja gilla generation 2 men här gillade jag alla ifrån första avsnittet. tummarna upp för min del också :)

2011-02-27 @ 13:31:09
URL: http://huddleformation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0