How wonderful life is now you're in the world


Då var det söndag igen då, sista helgdagen. Imorgon väntar skolan igen, wihu. Idag har jag inte gjort mycket alls. Brukar mest ta det lugnt på söndagar. Har hängt på twitter, youtube, ätit våfflor, tagit en promenad med hunden, ätit godis etc.

Lite senare ska jag laga mat till mina små syskon. De är 20 och 22 år gamla, haha. Sedan blir det Solsidan och Wallander för min del. Solsidan är lätt den bästa svenska serien just nu. Synd bara att det är så otroligt kort och endast visas en gång i veckan. Wallander är också sjukt bra. Jag älskar deckare, så spännande! Men innan detta ska jag nog tappa upp ett varmt bad och fräscha till mig inför skolan imorgon. Måste nog ta och städa rummet också och eventuellt sätta på en tvättmaskin.

Bjuder på en fin låt också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0