The end is not near, it's here


Jag var och såg Harry Potter och dödsrelikerna del 2 igår och herrejävlar vad bra den var! Jag satt och skakade igenom hela filmen och hjärtat bultade så fort det bara kunde. Tårarna rann hela tiden. Ett perfekt avslut på denna fantastiska serien. Jag kan inte riktigt beskriva hur underbar den var. Fullkomligt genialisk. In the words of Ronald Weasley "Bloody brilliant!". Magisk. Jag kan inte fatta att det är över nu. Min barndom. Det känns så tomt nu. Finns liksom ingenting mer att vänta på. Det gör ont, så sjukt ont. Men all good things must come to an end right? Grymt avslut i alla fall och alla skådisar gjorde en otrolig insats. Alan Rickman dödade mig. Epic! A must see. Pallra er till närmsta biograf och se den snarast. Ni kommer inte att ångra er! ♥

Efter filmen gick jag och min syster till Vapiano och tog varsin drink. Väldigt god var den! Sedan drog vi vidare till nattklubben "Nype" och dansade. Vi hade så jävla kul!! Var helt genomsvettig när jag kom hem.

Nu befinner jag mig på landet med mamma & pappa. Vi har det riktigt mysigt här. Katterna njuter nu när dom får springa ute (vi bor i lägenhet) och hunden älskar att springa och jaga bollar på tomten. Stannar nog här ett par veckor och sedan åker jag nog hem. Min syster är hemma så vill umgås med henne.

Avslutar med den här videon. Harry Potter lever kvar i våra hjärtan. Förevigt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2011-07-17 @ 00:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0