Titanic in 3D

Jag har suttit och tittat på Titanic och gråtit sådär lite överdrivet mycket. Något jag alltid gör när jag ser den. Titanic är nog en film som jag aldrig, och då menar jag ALDRIG kommer att tröttna på. Den kommer aldrig att sluta vara fantastisk. En av tidernas bästa filmer.  Den huvudsakliga poängen med detta inlägg är egentligen att jag vill berätta att filmen ska komma ut i 3D den 6:e april 2012. Då har det gått 100 år sedan Titanic sjönk. Detta är stort! Det ska bli så grymt att uppleva filmen på bioduken. Jag var ju endast 4 år när filmen kom ut på bio år 1998 (16:e januari), så detta är något jag verkligen ser fram emot.

Så ja, om jorden går under 2012 kan jag i alla fall dö lycklig i medvetandet om att jag har sett Titanic på bio. Höhö. 6 april 2012 alltså, skriv upp i eran kalender! Det här får man inte missa. ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0